Koruyucu yastığın tamamen şişmesi 80/85 milisaniyede tamamlanır. Örneğin saatte 50 km hızla giderken yaşanan bir çarpışmada Motoairbag, darbeden 110 cm sonra şişerek motosiklet sürücüsünü korur.
Motoairbag'in kolay ve pratik tasarımı sıradan bir giysi gibi giyilebilmesini sağlar. Aktivasyon kablosu, harekete geçmeden önce motosiklete bağlanırve motordan inmeden çözülür (tıpkı araçlardaki emniyet kemerleri gibi).
Aktivasyon kablosunun işlevi sürücüsü ile motosiklet arasındaki mesafeyi gözlemlemektir. Bir darbe anında, sürücü belli bir mesafeye fırladığında Motoairbag harekete geçer. Sürücü ve motor arasındaki mesafenin bir kablo aracılığı ile gözlenmesi, Motoairbag'i harekete geçiren son derece basit ama güvenli biryöntemdir. Sürücü aktivasyon kablosunu çözmeden motosikletten inerse, sistem bir gerilme ile sürücüye kablonun henüz çözülmediğini hatırlatır.
Motoairbag, omuzlardan ve belden çıkan, ana gövdeden bağımsız kemerlerle sürücüye bağlanır. Kemerlerin boyu, herhangi bir darbe anında hava yastığını sürücünün vücudunda doğru pozisyonda tutacak ve darbelere karsı koyacak şekilde tasarlanmıştır. (Motoairbag her zaman kıyafetlerin üzerine giyilmelidir. Yani Motoairbag'in üzerinde başka bir kıyafet olmamalıdır.)
Düşme anında, 85 milisaniyede şişer.
Sırtınızda bulunan koruyucu bir hava yastığına dönüşür.
Darbeleri önemli ölçüde emerek, etkisini en aza indirir.
Bu sayede omurganızı sakatlanmalara ve yaralanmalara karşı korur.
Her zaman giydiğiniz bir mont ya da yelek kadar esnek ve hafiftir.
Sişik haldeyken bile hiçbir şekilde hareketlerinizi kısıtlamaz.
Gerek şehir içinde gerek uzun yolda konforunuzu ve güvenliğinizi sağlar.
Sadece tüpünü değiştirerek yeleği tekrar kullanabilirsiniz.
Metin Kaynak: istanbulriders.com
MOTORCULAR İÇİN HAYAT BAĞLANTINIZ
BEL ,BOYUN ,OMURGA,KALÇA KEMİĞİ Nİ koruyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder